De complexiteit van de administratieve processen neemt jaarlijks toe als gevolg van wetswijzigingen, eisen rondom toezicht en verantwoording. Maar ook de risico’s en (on) mogelijkheden op het gebied van ICT ondersteunende systemen.
Om achterstanden op het gebied van berichtenverkeer en declaratie,- en facturatieprocessen te voorkomen besteden gemeenten hun backoffice activiteiten aan ons uit. Met onze ervaring, expertise en systemen ontzorgen wij gemeenten. Dit zodat gemeenten hun aandacht kunnen richten op beleid en aansturen van hun leveranciers. Maar ook het meten van de klanttevredenheid. Op deze wijze dragen wij bij aan verantwoorde zorg voor iedere burger.
Waarom Verder?
Onze naam is niet voor niks Verder. Wij streven ernaar cliënten in de toekomst nog meer zelf de regie in handen te geven. Het gaat tenslotte om hun leven. Zou het niet mooi zijn als cliënten straks op slechts één plek hoeven te vertellen waar ze behoefte aan hebben? Dat zij van daaruit verder worden geholpen door de juiste instellingen of personen, zonder dat zij de weg moeten zoeken? Onze cliënten verder helpen en hen zelf laten meebouwen aan een financieel gezonde toekomst. Dat is waar wij voor staan en gaan. Wij zijn Verder!
Bent u nieuwsgierig naar Verder?
Kijk dan snel op onze nieuwe website www.verdergroep.nl.
De website van Zorg-Lokaal blijft voorlopig, zodat onze klanten nog in kunnen loggen op het Zorg Portaal.
Vanaf 1 januari heeft Zorg-Lokaal
een nieuwe naam, namelijk Verder.