Zoek

Onderzoek

Klanttevredenheidsonderzoeken en technische metingen

Klanttevredenheidsonderzoeken en technische metingen

Telefonisch onderzoek Voor verschillende klanten voeren wij diverse soorten klanttevredenheidsonderzoeken uit. Zo nemen wij telefonische enquêtes af bij burgers over de huishoudelijke ondersteuning die zij ontvangen. Tevens nemen wij telefonische enquêtes af voor zorg zoals begeleiding of dagbesteding. In de telefonische enquêtes stellen wij vragen om inzicht te krijgen in de geleverde zorg en de […]

Klanttevredenheidsonderzoeken en technische metingen Meer lezen »

Proces Prestatielevering Pgb

Grip op verantwoorde zorg | Proces Prestatielevering Pgb

Proces Prestatielevering Pgb Wij staan voor gemeenten klaar om grip te krijgen én te houden op verantwoorde zorg. Door middel van het meten van Prestatielevering Pgb kunnen wij jou als gemeente helpen om een onderbouwde uitspraak te doen over de Pgb-bestedingen binnen de Wmo en/of Jeugdwet. Het proces in figuur 1 laat zien hoe wij

Grip op verantwoorde zorg | Proces Prestatielevering Pgb Meer lezen »

Albert Nijholt

Inhoudelijke in financiële sturing op zorg | Binnenlands Bestuur

| ‘Corona zorgt voor specifieke uitdagingen en voor specifieke vragen voor gemeenten. Dat zien we ook aan de vragen die bij onze backoffice helpdesk binnenkomen’ vertelt Albert Nijholt. ‘Met name vragen over continuïteit van zorglevering. Cliënten moeten passende en kwalitatieve zorg krijgen en zorgaanbieders moeten die leveren. Vanwege corona kan dat soms helaas niet. Het

Inhoudelijke in financiële sturing op zorg | Binnenlands Bestuur Meer lezen »

Zorgcontinuïteit en grip op declaraties | Coronavirus

De ene gemeente legt de controle op rechtmatigheid “stil” vanwege het coronavirus. De andere wil, juist nu, wél transparantie en onrechtmatigheid tegengaan. Maar de 1,5 meter maatschappij bemoeilijkt voor hen de controle hierop in sommige gevallen. Wat kunnen gemeenten nu doen om toch onrechtmatige declaraties te controleren? Signalen van onrechtmatigheid in kaart Om onrechtmatigheid ten

Zorgcontinuïteit en grip op declaraties | Coronavirus Meer lezen »

COVID-19 | Wat is de impact op uw Wmo cliënten?

Één derde van de mensen met thuiszorg of ondersteuning van een wijkverpleegkundige krijgt vanwege COVID-19 minder of helemaal geen zorg meer. Dit blijkt uit een enquête van Patiëntenfederatie Nederland (Bron: https://nos.nl). Bij zorgaanbieders en cliënten roept deze tijd dan ook vele vragen op. En dat geldt tevens voor gemeenten. Wat is bijvoorbeeld de impact van COVID-19

COVID-19 | Wat is de impact op uw Wmo cliënten? Meer lezen »

Waarom Verder?
Onze naam is niet voor niks Verder. Wij streven ernaar cliënten in de toekomst nog meer zelf de regie in handen te geven. Het gaat tenslotte om hun leven. Zou het niet mooi zijn als cliënten straks op slechts één plek hoeven te vertellen waar ze behoefte aan hebben? Dat zij van daaruit verder worden geholpen door de juiste instellingen of personen, zonder dat zij de weg moeten zoeken? Onze cliënten verder helpen en hen zelf laten meebouwen aan een financieel gezonde toekomst. Dat is waar wij voor staan en gaan. Wij zijn Verder!

Bent u nieuwsgierig naar Verder?
Kijk dan snel op onze nieuwe website www.verdergroep.nl.

De website van Zorg-Lokaal blijft voorlopig, zodat onze klanten nog in kunnen loggen op het Zorg Portaal. 

Vanaf 1 januari heeft Zorg-Lokaal
een nieuwe naam, namelijk Verder. 

X
Scroll naar boven