Helpdesk

shutterstock_141887881 wervingHeeft een medewerker van uw gemeente, een gecontracteerde zorgaanbieders of een cliënt vragen? Onze Zorg-Lokaal helpdesk beantwoordt deze graag. Van vragen over het gebruik van het Zorg-Portaal. Tot vragen van cliënten over hun eigen administratie dossier.
Van maandag tot en met vrijdag bereikbaar per e-mail via helpdesk@zorg-lokaal.nl.

 
Via een rechtstreeks helpdesk nummer kunnen zorgaanbieders, cliënten of medewerkers van onze klantgemeenten vragen stellen tussen 9:00 uur tot 16:30 uur.
 
De volgende dagen is Zorg-Lokaal gesloten:
Nieuwjaarsdag / Goede Vrijdag / 1e en 2e Paasdag / Koningsdag
Hemelvaartsdag / 1e en 2e Pinksterdag / 1e en 2e Kerstdag
 
Wil uw gemeente meer informatie over de helpdesk of onze andere dienstverlening? Vul dan hier uw informatieverzoek in.
 
Informatieverzoek