GRATIS Helpdesk voor gemeenten | COVID-19

Door COVID-19 wordt ook van gemeenten veel flexibiliteit gevraagd. Het inzetten en leveren van zorg en ondersteuning vanuit de Wmo en Jeugdwet moet gewoon door blijven lopen. En daarmee ook het administratieve proces rondom deze toegekende zorg en ondersteuning. Heeft uw gemeente in deze tijd vraagstukken rondom het optimaal uitvoeren van het administratieve proces Wmo/Jeugdwet? Wij helpen graag! 

Onze ervaring

Sinds vele jaren voeren wij namens tientallen gemeenten Wmo en/of Jeugdwet administratie uit. Ook in deze COVID-19 tijd kunnen wij onze dienstverlening gelukkig zonder problemen continueren.

Ondanks de afstand die nu nodig is om te werken maken onder andere onze backoffice, financiële afdeling en iJw/iWmo platform Zorg-Portaal dit mogelijk.

Als onze ervaring uw gemeente kan helpen dan doen wij dat graag! Samen zorgen we, ook in uitdagende tijden, voor grip op verantwoorde zorginzet.

Vragen vanwege COVID-19? 

Verloopt de uitvoering van het administratieve proces rondom zorginzet vanuit de Wmo/Jeugdwet optimaal in deze tijd? Uw gemeente heeft nu misschien vragen. En mogelijk kunnen wij hierbij telefonisch helpen.

Staat uw gemeente vanwege COVID-19 voor een vraagstuk rondom financiering, CAK aanlevering of het berichtenverkeer? Of wil uw gemeente weten hoe overzichtelijk te krijgen wat de impact van COVID-19 is op uw Wmo cliënten

088 – 007 94 50

* De kosten voor een gesprek bedragen de gebruikelijke belkosten. 

Andere vragen

Wil uw gemeente meer weten over onze dienstverlening? Neem dan contact met ons op via  088 – 007 94 94 of ons contactformulier via onderstaande button.

Bezoekadres
Wilhelminastraat 39
6131 KM Sittard

Postadres
Postbus 5065
6130 PB Sittard

Meer informatie?
088 007 9494 (ma-vr | 9:00u – 16:30u)

Scroll naar top